Dag 2 op reis naar Batticaloa - Reisverslag uit Batticaloa, Sri Lanka van Martha Someren - WaarBenJij.nu Dag 2 op reis naar Batticaloa - Reisverslag uit Batticaloa, Sri Lanka van Martha Someren - WaarBenJij.nu

Dag 2 op reis naar Batticaloa

Door: Martha

Blijf op de hoogte en volg Martha

19 November 2013 | Sri Lanka, Batticaloa

Jawel een heerlijk bed, de gebruikelijke hondengeluiden om je heen, en eigenlijk prima geslapen. Na het ontbijt aan de slag om onze chauffeur zo ver te krijgen om alle pakketjes voor de te bezoeken kinderen mee te nemen. Hij vond dit veel te veel en dat gaat toch echt niet passen in het busje. Nou echt wel, waar een wil is is een weg bij ons. En wij willen voor alle 1200 kinderen de pakjes mee. En natuurlijk is dat gelukt en konden we nog zitten ook. De chauffeur bleef beleefd en aardig tegen ons doen maar helemaal gelukkig was hij nog niet. Dat hebben we vanavond goed gemaakt met een heuse Sri Lankaanse hamburger. Hij ook weer blij.
Vandaag een auto dagje om van Kandy naar Batticaloa te reizen. De wegen al een stuk beter als een aantal jaar terug dus met 6/7 uur waren we daar. Wederom een redelijke slaapplaats en als eerder genoemd gegeten in een soort fastfood restaurant. Maar Gerard en ik namen mooi de rijst met bende, curry dus.
Morgen gaat ons eerste bezoek van start aan de preschools. We hebben er zin in.

• 19 November 2013 - 18:13

Erik:

Veel plezier!

• 19 November 2013 - 18:56

Corrina:

Wat zijn jullie al druk in zo'n korte tijd! Echt strak georganiseerd! Super gedaan! Nog veel succes! En ook een beetje genieten!

• 19 November 2013 - 20:08

Debbie:

Hoi Martha,

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen en wat zijn jullie meteen al goed bezig. Heel veel succes en plezier op de rest van jullie reis.

Groetjes uit Driebergen
    Debbie

• 19 November 2013 - 23:55

Ria Tolsma Van Someren :

Top gedaan met de chaffeur! Hihi heel veel succes met de verdere trip! Fill me in hoe dit tot stand is gekomen? Vrijwilligers? Groetjes, ria

• 20 November 2013 - 09:34

Manon Berendsen:

Doe Preeman de groetjes van ons! ;-) XX Manon

• 20 November 2013 - 13:46

Rick Van Diest:

Zag ik alweer een bandenwissel op de foto?