beetje werk en rust dagen - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Martha Someren - WaarBenJij.nu beetje werk en rust dagen - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Martha Someren - WaarBenJij.nu

beetje werk en rust dagen

Door: ACNS

Blijf op de hoogte en volg Martha

04 December 2015 | Sri Lanka, Kandy

Deze laatste dagen verblijven we in Kandy. Nu om onszelf een beetje te verwennen in een hotel met een warme douche (toch wel lekker hoor). De dagen vullen we nu natuurlijk ook met werk. Foto's archiveren, verslagen uitwerken, bespreken van wat we gezien hebben en wat de volgende stappen zijn die we moeten ondernemen. Deze projecthulp reis heeft natuurlijk wel gevolgen. Er zijn nog vele plaatsen in het noorden en oosten van Sri Lanka waar de kinderen geen kleuterschool hebben of een school waar je eigenlijk je kind niet wilt brengen.

Wij willen iedereen bedanken voor alle sponsoring, medeleven en natuurlijk de gevraagde stem op de Wilde Ganzensite.

Hopelijk komen wij snel weer terug in Sri Lanka, maar dat hangt af van hoe snel wij de fondsen weer bijeen hebben voor het bouwen van Preschools.

Heel veel groetjes , liefs
Gerard, Rick,Jessica en Martha

• 05 December 2015 - 07:37

Hanny:

Succes, voor al deze toppers

Martha

ACNS Projecthulp is een stichting welke aan groepen kinderen in Sri Lanka hulp bieden ongeacht ras of geloof. Voornamelijk het stimuleren om ook de kleuters naar school te laten gaan is een van ons streven.

Actief sinds 05 Nov. 2013