Aankomst Colombo - Reisverslag uit Kilinochchi, Sri Lanka van Martha Someren - WaarBenJij.nu Aankomst Colombo - Reisverslag uit Kilinochchi, Sri Lanka van Martha Someren - WaarBenJij.nu

Aankomst Colombo

Door: ACNS

Blijf op de hoogte en volg Martha

21 November 2015 | Sri Lanka, Kilinochchi

Vrijdag 20-11 om 10:00 zijn we met zijn vieren het vliegtuig ingestapt om 6 uur later op Abu Dhabi aan te komen. Daar helaas vertraging opgelopen waardoor we pas op zaterdag om 05:30 (lokale tijd) aangekomen zijn in Negombo, Sri Lanka. Heerlijk om deze tropische warmte weer te voelen en alle lekkere en vieze luchtjes te ruiken.
De vertraging ging helaas wel ten koste van onze tijd om te slapen bij Sedec in Colombo. Maar goed 2 uurtjes hielden we wel over voor een douche en bed.
Na een ontbijtje ons eerste gesprek met de director van Sedec. (overkoepeld orgaan van onze partners in Sri Lanka) Wel een kort gesprekje want daar gaan we weer.
Nu op voor een 6 uur durende treinreis naar het noorden van Sri Lanka, Kilinochichi. Een hele indrukwekkende reis tussen de locals. De geluiden, zeg maar herrie, geuren, etende mensen op de grond, verkopers, prachtige omgeving etc.etc. Maar ook eigenlijk wel slopend na de vlucht.
Om 18.00 uur kwamen we eindelijk aan op onze eerste locatie waar we vanaf morgen aan de slag gaan, Huddec in Kilinochichi.
Een hartelijk weerzien met Vincent, de Father en de Srilankaanse thee.
De avond houden we kort, douchen, eten en SLAPEN!!

Martha

ACNS Projecthulp is een stichting welke aan groepen kinderen in Sri Lanka hulp bieden ongeacht ras of geloof. Voornamelijk het stimuleren om ook de kleuters naar school te laten gaan is een van ons streven.

Actief sinds 05 Nov. 2013