Nog 1 week - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Martha Someren - WaarBenJij.nu Nog 1 week - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Martha Someren - WaarBenJij.nu

Nog 1 week

Door: Martha

Blijf op de hoogte en volg Martha

10 November 2013 | Nederland, Nederland

Jawel nog een week en dan vertrekken wij; Theo, Gerard en ik naar Sri Lanka.
Voor mij alweer 5 jaar geleden dat ik de projecten van ACNS Projecthulp heb bezocht. Dit keer gaan we twee weken en bezoeken de regio's Batticaloa, Trincomalee , Killinochchi en Vannie. Hopelijk ook Jaffna mocht dit in ons reisschema nog passen.
De lokale organisaties, EHED ,heeft per regio goed zijn best gedaan om een mooi maar vol programma te maken. Er is hard gewerkt om Preschools af te bouwen, zodat wij deze kunnen bezoeken en openen.
Maar ook een groots geplande opening van St. Joseph Boys Home in Trincomalee. En natuurlijk bezoeken we de preschools en weeshuizen welke al langer staan. De ervaringen met het microkrediet en verloop hiervan is een item wat we ook zeker gaan meemaken en bespreken.
Kortom heel veel op het program waar we veel zin in hebben.

• 10 November 2013 - 18:14

Rick Van Diest:

Ik ben jaloers !!!!!!!!!!!

• 11 November 2013 - 09:52

Corrina :

Dagen aan het aftellen! Wij wensen jullie veel succes!

• 13 November 2013 - 09:05

Corrie :

Heel veel succes. Ik vind het leuk als ik je op deze manier kan volgen.

Martha

ACNS Projecthulp is een stichting welke aan groepen kinderen in Sri Lanka hulp bieden ongeacht ras of geloof. Voornamelijk het stimuleren om ook de kleuters naar school te laten gaan is een van ons streven.

Actief sinds 05 Nov. 2013